Zbog zagorenog ručka izbio požar u stanu u Mostaru

[ad_1]

Vatrogasci intervenirali s tri vatrogasna vozila i posebnim vozilom s tehničkom opremom

U 12.15 sati u Zagrebačkoj ulici u Mostaru danas je izbio požar u kojem nije bilo povrijeđenih osoba.

Požar je ugašen brzom intervencijom PVJ Mostar. Vatrogasci su intervenirali u tri vatrogasna vozila i posebnim vozilom s tehničkom opremom.

Kako smo saznali, požar je izbio u kuhinji stana, najvjerovatnije, zbog zagorenog ručka.

[ad_2]

Source link

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*